6.29.2009

tha lollipop guild


Because I had nothing else to post, here are some more old photos from a fun photo shoot with my girl Nora last year when I was living in Nashville. Check out her work http://www.msdigphotography.com/
I think she's great!

13 comments:

The Queen of Hearts said...

This is an amazing shoot! Sometimes it is better to post what we have than to post something new.

Shandra E...*the misses said...

1. I love the dress!! & 2. you're probably going to hate me for being "all up in yours", lol, but I like your tatt...What made you get it/what does it represent to you??

I ask because i have always doodled eyes with different expressions on the side of my papers/journal logs growing up?!! later i realized the intent/glare within the eye always seemed to match my emotional state! not so far fetched since they say "the eyes bare the window to the soul"...so yeah, "Say what now"?? lol

Maverick Malone said...

Wow, nice shoot. Love the photos :) Cool blog!

xox, mavi

FrouFrouu said...

stunning photos, esp the lollipop prop. someone is talented!

- nadia

Heavenly Hummingbird said...

wonderful!!! and i love that dress!!! and the tat on the shoulder is nice!!!

Tracey Ellle said...

that dress.. i want!! its soo perfect.. u gotta love summer

Tip said...

@Shandra E- thanks babes and no problem on the question because tats are supposed to be (imo) conversation starters that should be asked about...well this is The eye of Ra or formerly referred to as Horus, and ancient egyptian god. In ancient writings and such it symbolizes protection against harm/evil and overall prosperity (thats just one interpretation)...but i honestly got it because i have always had a thing for ancient egyptian culture. its one of the most interesting time periods to me. Things like the construction of those massive pyramids, tombs, and even the fashion and make up have always fascinated me. I hope to be able to travel to egypt some day...

Any tattoos? Same question for you, or anyone else who would like to share, i would love to know!

stylewithbenefits said...

You look so gorg! The pics are so vibrant and I like your tattoo. Don't have a tattoo, but I'm thinking of getting one down the side of my ribcage or down my hip. Either place, I know it will hurt like heck though.

xo, Becs

KitKat said...

Absolutely love the photos! So colorful and cheery. Just landed on your blog and loving it.

Shandra E...*the misses said...

Oh The irony...My dad's name is Horus?!! lol..Now i really want to research this Horus guy...I heard about him briefly in an Art class, but seeee...that's why "if you don't know you should ask"...I lEARNED SOMETHING NEW!! lol...but nope, no tats for me...i've always wanted something on my hip too...something deep & sentimental to emphasize the sentiment in someone actually being able to see/read it!! lol...like some "predestined love note" to my future husband or something?!! lol..idk, but i'll figure it out one day?!!

Virgos Lounge said...

veryy beautiful pics..xxxx

Slices of Beauty... said...

You are beautiful!

Also loving your dress.

Damsels said...

tihs is very well done you look great in bright colors! its so amazing and the lollip0p is so cute .
i have an obsession with them not eating them but how they look